مقالات آرشیو خبر ها
تو برای ما روبرتو باجو باش

تو برای ما روبرتو باجو باش

بر اساس اعلام رسانه های فوتبال ایتالیا، فدریکو برناردسکی ستاره ی جوان و آینده دار تیم فوتبال فیورنتینا با قراردادی 5 ساله راهی باشگاه یووه خواهد شد تا به درخشش خود این بار در پیراهن یووه ادامه دهد.

 

این خرید بی شک همه را به یاد انتقال جنجالی روبرتو باجو در 27 سال گذشته از تیم فیورنتینا به یوونتوس می اندازد.

 

بر این اساس:

 

فیورنتینا در سال 1985 این بازیکن ایتالیایی را خریداری کرد و در طول سال های بازی با پیراهن این تیم، نمایش های فوق العاده ای از خود بر جای گذاشت و همه او را قبول داشتند.

 

در ادامه:

 

در سال 1990 میلادی، روبرتو باجو با رقم حیرت انگیز 15 میلیون دلار رکورد فروش بازیکن را شکست و به یوونتوس رفت و این آغاز حماسه آفرینی ها و شکوه برای او و یوونتوس بود.

 

فیورنتینا:

 

هنگامی که این اتفاق رخ داد، طرفداران فیورنتینا که از این موضوع بسیار عصبانی بودند به خیابان ها ریختند و بیش از 48 مصدوم در آن روز شوم به ثبت رسید و باجو گفت: من وادار بودم این انتقال را قبول کنم.

 

در طول 5 سال فعالیت با پیراهن یوونتوس بیش از 170 بازی به میدان رفت و به یکی از بازیکنان دوست داشتنی بانوی پیر تبدیل شد و تعداد زیادی از هواداران یووه او را به عنوان یک ستاره ی همیشگی قبول دارند.

 

فدریکو برناردسکی:

 

اما حالا و امروز نوبت به فدریکو برناردسکی ستاره ی ایتالیایی رسیده تا از ویولا راهی تورین شود تا یادآور انتقال باجو از فیورنتینا به یووه باشد. او می خواهد نشان دهد شایسته ی پوشیدن سیاه و سفید یووه می باشد و البته می تواند با درخشش در پیراهن یووه، خود را به عنوان یک باجوی جدید برای هواداران یووه معرفی کند. تو باجوی ما باش...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: